sobota, 12 września 2015

Lisie czapki na jesień

Chciałam uszyć Bartkowi cienką czapkę, pasującą do żółtych spodenek. Taa, jak zwykle rozmiar wyszedł pasujący na Ulę i Bartkowi musiałam uszyć drugą czapkę. W efekcie dzieciaki mają teraz bliźniacze czapki :)



Skorzystałam z tego tutorialu, jednakże miałam spore problemy z uzyskaniem odpowiedniego rozmiaru. W zamyśle to chyba miały być smerfne czapki, ale wtedy uszka były zupełnie niewidoczne i oklapnięte. Musiałam więc sporo podłożyć - jakoś takie zupełne zwisy czapkowe do mnie nie przemawiają.


Dla odróżnienia Bartek ma naszytego jednego liska, Ula dwa.


 Jednemu dziecku ciężko zrobić zdjęcie, ale dwóm na raz to praktycznie niemożliwe :)


Pozdrawiam Was jesiennie :)

4 komentarze:

  1. Śliczne czapeczki wyszły i fajnie, że oboje mają prawie identyczne :) A ten żółty/bananowy kolor jest piękny! Mam ten sam problem z szyciem czapek, z reguły wychodzą za duże ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...