środa, 4 kwietnia 2018

Adele - nowy kardigan od Konfettipaterns

Niedawno miałam ogromną przyjemność testować najnowszy wykrój Konfettipaterns! Było to niesamowite doświadczenie, bo niemalże na żywo uczestniczyłam w dopracowywaniu wykroju. Fajnie jest przekonać się, że projektantka wkłada w swoją pracę ogrom serca i czasu, tak abyśmy dostali idealny produkt :)


Adele - jest to taliowany kardigan z fantastycznym szalem, który można uszyć w wersji pojedynczej albo podwójnej.
Do tego tradycyjnie już dla tej projektantki w jednym wykroju otrzymujemy wiele jego wersji. Mamy do wyboru różne długości zarówno całego kardiganu, jak i rękawów. Szal można doszyć albo mały pojedynczy, albo duży pojedynczy, albo zmiksować obie wersje :)


Ja wybrałam krótką wersję kardiganu, ale z długimi rękawami. Do tego doszyłam pojedynczy, mały szal. Trochę to było podyktowane ograniczoną ilością materiału, bo miałam go tylko niecałe 1,5m :)


Przez chwilę kusiła mnie wersja z podwójnym szalem, ale myślę, że to by było trochę za dużo szczęścia i w pojedynczej wersji czuję się bardzo dobrze.


Tył kardiganu jest bardzo ładnie dopasowany dzięki dwóm zaszewkom w talii.
Dół i krawędzie przodu zostawiłam surowe, bo kardigan uszyłam z jerseyu i bałam się, że jakiekolwiek próby podkładania skończą się pofałdowaniem i nieładnym marszczeniem. Dzięki takiemu surowemu (nie)wykończeniu szal naturalnie się roluje.


Wracając do mojego udziału w testach - Lissi zebrała całkiem pokaźną grupę testerek we wszystkich rozmiarach. Dziewczyny były tak szybkie, że zanim ja się zdecydowałam na wybór materiału, to niektóre już pokazały gotowe kardigany! Dzięki temu szybko powstała druga wersja wykroju z naniesionymi poprawkami - ja szyłam już tę wersję. Przy kolejnej poprawce wykroju Lissi uwzględniła wszystkie komentarze testerek i dodała jeszcze opcję wydłużonego dołu.

Teraz wiem, że wykroje Konfettipaterns są dobrze skonstruowane i przetestowane, i mogę z czystym sumieniem je polecać!
A jeśli jesteście ciekawi, jak wyglądają kardigany uszyte przez pozostałe testerki, to na stronie Konfettipaterns znajdziecie album ze wszystkimi zdjęciami ==> tutaj.

Materiał: jersey z Miekkie.com
Wykrój: Adele (tu go kupicie w wersji niemieckiej, a tu po angielsku)

2 komentarze:

  1. Fajny,taliowanie sprawa,że nie wygląda jak worek ;) ładnie Ci w nim i długość w sam raz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Mnie też się bardzo krój podoba :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...